Hej bloggen!

Nu är jag tillbaka igen! Det har tydligen inte blivit så mycket skrivet här sen jag lämnade skutan... Det kommer bli ändring på den fronten!

Jag klev iaf på i söndags kväll i vaxholm efter nästan 10 dagars ledighet. Har hunnit med att besöka Vemdalen, hopptränat med en kompis häst, varit medlem i heljarklacken på ett flertal hästtävligar, både hopp och dressyr och firat en stillsam valborg. Effektivt!

Igår var jag och H ute och fiskade på husarö efter jobbet, tre små strömmingar fick vi upp... Gäddorna och resten av fisken var helt enkelt inte där vi var... Så vi fick äta carbonara till lunch idag istället! Men det var hursomhelst världigt rogivande.

Idag hart det snöat av och till sedan vi började strax innan 06.00, men så länge det inte lägger sig bryr inte jag mig så speciellt mycket.



Till slut bjuder jag på lite bilder som bus tagit under söndagen, som var solig men ändå rätt kylig.







//

Kommentarer
Postat av: Hugo Duhs

som sagt söndagen var spegelblank och varm! shorts på ;) efter söndagen vart det bara nerförsbacke gällande väder och vindar det har blåst apa och snöat. inge vidare men det är bara att ge sig ut dessutom så underlättar fisketur en hel del trots väder och vind =) ha det gott tills vi hörs igen ;)hälsningar Roslagen!

2011-05-03 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0