God morgon/middag

Solen hade redan tittat upp när vi började imorse, det blir så mycket lättare att starta dagen pigg och glad då istället för på hösten när det bara blir mörkare och mörkare. 



Mycket folk på turen från husarö-boda, där det sedan var båt eller bussbyte för samtliga passagerare. Ett missförstånd rättades till och allt flöt på smidigt.
Jag tycker det är så roligt att vara tillbaka på både båten och traden, fast vi har ju gått här i vintras också, men det känns ändå annorlunda, eller så är det pga att vi närmar oss sommaren!




Jag och Kapten tog en morgonpromenad till Kalvsvik på rasten. Det är så skönt att få komma iland och röra lite på sig. Jag fick dock skavsår som resulterade i att jag fick gå i enbart strumpa den sista biten... Tur för mig att det inte ligger is och snö kvar på vägen : )






Jag har nu bullat upp cafeet igen och hoppas verkligen att det kommer en massa folk på inturen från Möja efter lunch!

Ska gå och förbereda den nu kanske... Köttbullar potatis och brunsås, mums!

Hörs senare! 
Ikväll blir det badtunna hos H på husarö, hur trevligt är inte det då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0