En lugn första dag, än så länge...

Är mitt ute på jungfrufjärden, solen skiner och det gungar bara lite grann. En passagerare ombord för tillfället, inte så mkt att göra med andra ord... Man får liksom hitta på något att fördriva tiden med. Lyssna på musik, prata skit, ena matrosen fick göra säkerhetsgenomgång, den andra sitter fastklistrad framför datorn och flunk (jag) passar på att blogga lite. Kaptenen har ju alltid något att göra, tur att han trivs med att bara sitta och kolla ut genom fönstret hela dagarna (även kallad världens dyraste fönstertittare enligt oss...) jag skulle nog inte klara en timme.

Till lunch blev det falukorv och makaroner, det gäller att börja på en låg nivå, det kan ju bara bli bättre nu. Efter det hade vi 2h rast, satte oss i solen på soldäck och Hugo spelade lite gurra, underbart!


Jag hoppas på en rush i Saltsjöbaden 17.45
Det skulle ju vara skoj!
 /Miss Roslagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0